Nasze samoloty
Nasza flota składa się z kilku samolotów jednosilnikowych, wielosilnikowych wiodących producentów tj. Cessna, Piper.
Jako jedyny ośrodek w Polsce możemy pochwalić się również samolotem akrobacyjny Pitts Special S-2B!

Cessna 152 (SP-WWH, SP-CKP, SP-FLO)
Obecnie posiadamy trzy małe Cessny o znakach SP-WWH, SP-CKP, oraz SP-FLO. Miłośnikom lotnictwa nie trzeba ich przedstawiać – to najpopularniejszy samolot do nauki pilotażu w Polsce i chyba też na świecie. Jest to dwuosobowy górnopłat o nieskomplikowanej stosunkowo budowie. Produkowany od kilkudziesięciu lat i sprawdzony pod względem niezawodności, wytrzymałości i ergonomii. Zwłaszcza przyciąga pilotów nasza pieszczoszka „szwajcarka” – jedna z najmłodszych małych cessn na świecie i chyba najlepiej wyposażona mała cessna w Polsce, posiadająca dodatkowo powiększone zbiorniki paliwa, co pozwala wykonać dłuższy lot bez konieczności dotankowania paliwa.

Cessna 172 (SP-AIS)
Cessna 172 o znakach SP-AIS to przedstawicielka rodziny najpopularniejszych samolotów świata. Czteroosobowy, nowoczesny górnopłat, bogato wyposażony w pomoce nawigacyjne – certyfikowane do lotów IFR. Większe od standardowych zbiorniki pozwalają dolecieć i wrócić z każdego niemal zakątka Polski. Silnik zasilany wtryskiem powiększa bezpieczeństwo lotu, eliminując największy postrach pilotów czyli „oblodzenie gaźnika”.

Socata TB-10 (SP-RBK)
Socata Tobago o znakach SP-RBK to samolot produkcji francuskiej, nie tak często spotykany w naszym kraju, a przecież posiadający dużo zalet wyróżniających go na tle innych czteroosobowych maszyn. Jest to tym razem dolnopłat, w którym wygodnie, a nawet komfortowo podróżują 4 osoby. Nasza Socata posiada regulowany skok śmigła co dodatkowo, oprócz konstrukcji kabiny, parametrów silnika i dużych zbiorników na paliwo, pozwala na wykorzystywanie jej do daleko-zasięgowej turystyki lotniczej.

Piper Arrow III (SP-TBK)
Piper PA-28R-201 to sprowadzony prosto z Danii samolot na miarę europejską – jego prędkość przelotowa (130 węzłów dzięki chowanemu podwoziu i 200-konnemu silnikowi), zbiorniki na paliwo o pojemności 272 litry, wyposażenie certyfikowane do lotów IFR – pozwalają na lot w każdy, dowolny zakątek Europy, a przy odrobinie wysiłku nawet świata.

Piper Seneca III (OE-FLM)
Piper PA-34-220T Seneca III to jeden z najpopularniejszych na świecie samolotów dwusilnikowych. Idealny do szkolenia na uprawnienie MEP(L), ale również świetny sposób na szybkie przemieszczenie się w dowolne miejsce Europy i świata o każdej porze roku. Łączna moc dwóch silników to 440 KM, a pełna instalacja przeciwoblodzeniowa pozwala wykonywać loty nawet w warunkach średniego oblodzenia.

Pitts Special S-2B (N6083U)
Pitts S2B Special to legendarny dwupłatowy amerykański samolot akrobacyjny wyposażony w sześciocylindrowy silnik Lycoming AEI0540 generujący 290HP przy 2700RPM. Samolot jest certyfikowany do lotów akrobacyjnych z pasażerem. Na tę chwilę jest to jedyny Pitts S2B w Polsce.