Polityka prywatności RODO
1. Administrator danych osobowych
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest firma:
Targor-Aviation Sp. z o.o. Sp.k.
Ławy 97; 07-411 Rzekuń k/Ostrołęki
Siedziba: Antoniewo 13; 07-311 Wąsewo
Zarejestrowana pod nr KRS 0000756491
w Sądzie Rejonowym m. Warszawy w Warszawie, XIV Wydz. Gosp. KRS
NIP: 7582368545
W sprawie swoich danych osobowych możesz skontaktować się z nami za pomocą:
- poczty tradycyjnej: Ławy 97, 07-411 Rzekuń
- poczty elektronicznej: rodo@naszelotnisko.pl
Dane osobowe zbierane przez Administratora są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”). Administrator nie przetwarza szczególnych kategorii danych. Administrator dokłada wszelkich starań, aby chronić dane przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich i w tym zakresie stosuje organizacyjne i techniczne środki bezpieczeństwa na wysokim poziomie.
Administrator nie udostępnia danych żadnym nieuprawnionym do tego odbiorcom zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2. Dobrowolność podania danych osobowych
Podanie przez Pana/Panią wymaganych danych osobowych jest dobrowolne i stanowi warunek świadczenia przez Administratora usług na Pana/Pani rzecz (np. zawarcia umowy, kontaktu z Panem/Panią, przeprowadzenia procesu rekrutacji, itp.).
3. Cele, podstawy prawne i okres przetwarzania danych osobowych
Pana/Pani dane osobowe przetwarzamy w następujących celach, w oparciu o podstawy prawne i w okresach wskazanych poniżej:
3.1. Cel przetwarzania: zawarcie i wykonanie umowy
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie w celu podjęcia działań na Pana/Pani wniosek, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie niezbędne w celu wykonania umowy, której jest Pan/Pani stroną.
Czas przechowywania danych: do upływu okresu przedawnienia roszczeń dotyczących wykonania umowy.
3.2. Cel przetwarzania: dokonanie płatności i udzielenie informacji o płatności
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie w celu podjęcia działań na Pana/Pani żądanie, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie niezbędne w celu wykonania umowy, której jest Pan/Pani stroną.
Czas przechowywania danych: do upływu okresu przedawnienia roszczeń dotyczących wykonania umowy.
3.3. Cel przetwarzania: ustalenie, dochodzenie i egzekucja roszczeń i obrona przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. przetwarzanie w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji roszczeń oraz na obronie przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi.
Czas przechowywania danych: do upływu okresu przedawnienia roszczeń dotyczących wykonania umowy.
3.4. Cel przetwarzania: wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit c) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych.
Czas przechowywania danych: do dnia upływu terminu przedawnienia.
3.5. Cel przetwarzania: przetwarzanie danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych.
Czas przechowywania danych: do 31 stycznia następnego roku, po roku w którym zostały złożone dokumenty rekrutacyjne.
3.6. Cel przetwarzania: monitoring wizyjny w siedzibie Administratora
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. przetwarzanie w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia w obszarze objętym monitoringiem.
Czas przechowywania danych: do 30 dni od dnia zarejestrowania wizerunku, lub do dnia zakończenia postępowania wyjaśniającego, w którym zostały wykorzystane zarejestrowane dane.
4. Przekazywanie danych i odbiorcy danych osobowych
Twoje dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, w szczególności firmom prawniczym, informatycznym, likwidatorom szkód, ubezpieczycielom, wykonawcom usług w ramach likwidacji szkód, audytorom, doradcom, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora.
Twoje dane mogą być również przekazywane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa.
Nazwy podmiotów, którym przekazujemy Pana/Pani dane osobowe znajduje się w siedzibie Administratora.
Dane osobowe mogą zostać jednorazowo przekazane poza EOG tylko w przypadku, gdy będzie to konieczne do realizacji zlecenia jednostkowego, umowy/umów oraz obsługi towarów celnych na podstawie art. 49 ust 1 lit. a) i lit. b) RODO.
5. Dane udostępnione przez Pana/Panią nie będą podlegały profilowaniu.
6. Prawa osób, których dane osobowe dotyczą
Zgodnie z RODO przysługuje Panu/Pani prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,
- przenoszenia danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- wycofania zgody w na przetwarzanie swoich danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pana/Pani zgody przed jej
W przypadku zgłoszenia Administratorowi któregokolwiek z powyższych żądań, Administrator w terminie miesiąca od otrzymania żądania udzieli Panu/Pani informacji o działaniach podjętych w związku ze zgłoszeniem.
W razie potrzeby okres ten może być przedłużony o kolejne dwa miesiące z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub dużą liczbę zgłoszonych Administratorowi żądań.